Woorden die werken: jouw bedrijf écht onder de aandacht.

Werkwoordwinkel
Den Haag

Webtekst of Facebookpost, profieltekst of pitch, blog of brochure: met échte copywriting bereik je jouw doel: grotere naamsbekendheid, meer bewustzijn of hogere omzet bijvoorbeeld. Jouw eigen tone-of-voice – mijn woorden die werken.

Webtekst of Facebookpost, profieltekst of pitch, blog of brochure: met échte copywriting bereik je jouw doel: grotere naamsbekendheid, meer bewustzijn of hogere omzet bijvoorbeeld. Jouw eigen tone-of-voice – mijn woorden die werken.

Werkwoordwinkel is het tekst- en communicatiebureau met hart voor jouw zaak. Met klanten vooral in groen, gezond en educatie en slimme partners voor SEO, design en campagnes.

Gabriella schrijft om gelezen te worden – dat betekent dat ze niet aan dertien-in-een-dozijnteksten doet. Dus heb je niets anders te bieden dan je concurrent? Dan zoekt ze samen met jou tot jouw unieke kwaliteit op tafel ligt – of de bijzondere rode draad die al jouw diensten verbindt. Pas dan krijg je woorden die werken: tekst die de emotie raakt. Anders dan anders, razend doelgericht en toch helemaal passend bij jou en je bedrijf.

Leven is leuker in het echt.

Over Gabriella van der Linden

Ondernemend in groen en gezond: als enthousiast docent, alternatief marketeer met plezier en neerlandica met een pak kennis en ervaring in tekst en communicatie. Met veel liefde voor mindful leven, zorgvuldig omgaan met de aarde - en je eigen weg nemen, stap voor stap. Introverte lettervreter met een giga-netwerk, inspirator/coördinator van Bewust Den Haag en hoofdverzinner van Moestuinieren aan de Keukentafel en Werkwoordwinkel. Dekt dat ongeveer de lading? Welnee, maar dan heb je vast een idee. Wil je mijn hulp of graag samenwerken? Bel of mail me voor een koffieklets.

Leven is leuker in het echt.


Werkwoordwinkel

Zuiderparklaan 313
2574 GB Den Haag

Woorden die werken: jouw bedrijf écht onder de aandacht.