BSM dienstverlening, duurzame ondersteuning in de administratie

BSM Dienstverlening
Bodegraven

In tijden van duurzaamheid, heb ik besloten om vanuit mijn werkplek, waar dat ook mag zijn, de (financiële) administratie te verwerken van diverse bedrijven. Belangrijkste om mijn werk uit te kunnen voeren is mijn laptop en internet verbinding.

Duurzame administratieve dienstverlening

In deze tijd zijn wij mensen steeds meer bewust bezig. Ook met onze werkzaamheden. Mijn werkzaamheden voer ik uit, vanaf mijn laptop. Vandaar uit kan ik alle werkzaamheden die betrekking hebben op de administratie, uitvoeren. Omdat er géén papierwerk bij komt kijken, ik op afstand contact kan hebben met mijn klanten en mijn werkzaamheden overal kan uitvoeren, wil, kan en ga ik op deze manier duurzaam om met ons milieu. 

Werkzaamheden die ik aanbied:

  • Freelancer voor de (financiële) administratie
  • Opzetten boekhouding
  • Invoer huidige boekhouding
  • Invoer nieuwe boekhouding in nieuw systeem
  • Oude boekhouding uitzoeken en deze omzetten naar een nieuw boekhoudprogramma. 
  • Begeleiding bij zelf-boekhouding
  • Startersbegeleiding
  • BTW aangiftes

Doelgroep

Er zijn veel MKB's en ZZP'ers, die er niet altijd aan toe komen om hun administratie en boekhouding te verwerken. Tijdgebrek en kennis kunnen vaak het probleem zijn.Deze bedrijven, in welke branche dan ook, wil ik graag ondersteunen en helpen om hun administratie op orde te krijgen, te verwerken en op orde te houden. Dit heeft vooral betrekking op de algemene administratie en de boekhouding. Doordat de meeste administraties/boekhoudprogramma's digitaal zijn, is het voor mij mogelijk om mijn werkgebied breed te houden. Tevens kunnen bedrijf mij als freelancer in huren als (financieel) administratief medewerkster. 

Kennis

De afgelopen 20 jaar heb ik veel kennis opgedaan in de (financiële) administratie. Zo ook de kennis in een aantal boekhoudprogramma's. Uiteindelijk is deze kennis altijd te leren, omdat het uiteindelijk gaat om de kennis van de administratie en boekhouding. 

Over Sabrina Mooren

Mijn naam is Sabrina, 41 jaar, geboren in Colombia en woonachtig in Bodegraven en Den Haag. Je kan mij omschrijven als een vrouw die in het leven staat. Doordat ik veel geduld heb en een rustige, open uitstraling, creatief en enthousiast ben, sta ik open voor elk bedrijf in elke sector om deze te ondersteunen in de (financiële) administratie.  Een uitdaging ga ik zeker niet uit de weg, want een nieuwe uitdaging kan dit werk zeer afwisselend en creatief maken.  Vanaf 1999 heb ik mijn werkervaring opgedaan in de administratie en boekhouding. Voor bedrijven zoals, Stad Rotterdam, AXA, Danka/Infotec heb ik de financiële administraties verwerkt, deze op orde gebracht en weer structuur in gebracht zodat deze gestroomlijnd blijft lopen.Van november 2006, tot en met juni 2019 heb ik in de VOF gezeten van een MKB, waar ik de gehele (financiële) administratie heb verricht. Daarnaast heb ik 10 jaar als verkoopmedewerkster gewerkt in een Visspeciaalzaak, daar had ik veel contact  met klanten, mijn creativiteit kon ik kwijt in het opmaken van de toonbank en het maken van diverse maaltijden en hapjes.

Omdat administratie voor mij een sterk punt is, doordat ik dit al vanaf 1999 doe, voor diverse bedrijven, heb ik besloten om in 2019 mijn eigen bedrijf op te zetten. De verwerking van de diverse (financiële) administraties doe ik nu vanuit BSM Dienstverlening.

Mijn doel is om bedrijven te ondersteunen en te helpen om hun administratie op orde te krijgen, te verwerken en op orde te houden.


BSM Dienstverlening

Brugstraat 15c
2411 BM Bodegraven

BSM dienstverlening, duurzame ondersteuning in de administratie